Michel maakt moeilijke dingen makkelijk

Complexe marketing- en communicatievraagstukken? Michel gaat graag de uitdaging aan. Met een nuchtere en pragmatische aanpak, originele ideeën en een sterke analytische blik. Een strategisch sterke sparringpartner die zorgt voor een oplossingsgericht en resultaatgericht plan met daadkracht! 

On my mind..

  • De nieuwe website voor Jij maakt de buurt!
  • De profilering voor Ambulance Overijssel
  • De tuin als nieuw project om thuis de tanden in te zetten ....
  • De verdiepingsslag van Morgen is groen! en het MBO op de kaart zetten voor AOC Oost
  • Doorontwikkeling van de app voor Ervaar het OV
  • Leuke toernooien in het vooruitzicht voor mijn fanatiek voetballende kids ...
  • Databasemarketing met Big en Small data voor Ervaar het OV

Intrigerend

Hoe ons brein ons soms voor de gek kan houden. Niet lang geleden was het zwart/blauwe of wit/gouden jurkje (de meningen zijn verdeeld) een hype op social media, maar ook de ‘perpetuum mobile’ van Esscher vond ik als kind al fascinerend..

1cc5885eb445ec154eaa237ff7465266dress

Guacamole con..

We schrijven 1995. Ik studeerde internationale marketing & management. Spaans als extra vreemde taal en de mogelijkheid om stage te lopen in een Spaanstalig land. Ik wilde graag ver weg. Het werd Mexico-stad bij Akzo Nobel. Een geweldige ervaring die nog steeds als rode draad door mijn leven loopt. Een totaal andere cultuur, het leren van taal, open en hartelijke mensen, heerlijk eten en prachtige natuur... Voor altijd verkocht!

Even sparren?

Een mooi onderdeel van ons vak. Meedenken met onze opdrachtgevers, een spiegel voorhouden, creatieve en praktische oplossingen aandragen. Snel inleven, situaties analyseren en vooral naar de visie kijken ....

Langs de lijn

Zelf fanatiek zaalvoetballer. Kids –Kevin (9) en Thomas (7)- hebben het virus ook te pakken, maar dan op het veld. Als leider altijd mee naar de wedstrijden en toernooien. Mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelen en er van genieten. 

Mmm..

Als ik aan mijn kinderen vraag waar ze aan denken als ik een M laat zien, dan is het direct Mac Donalds. Een knap staaltje Marketing overigens. Door alle nieuwe technologische ontwikkelingen kruipen marketing en communicatie de laatste jaren steeds meer naar elkaar toe. 

Michel