Judith bekijkt het anders

Van veel marketing- en communicatiemarkten thuis met een sterke interesse op het gebied van neuromarketing. Optimistisch, eigenwijs en vindingrijk. Judith bekijkt graag dingen van een andere kant. Altijd uitgaan van het positieve en creatieve grenzen opzoeken waar het kan.

On my mind…

  • 2016 is zeer goed begonnen met mijn nieuwe baan bij Keijzer!
  • Niet meer in de file staan!
  • Als ik in Brabant zou wonen, was ik ook B-rider geworden
  • Zoveel mooie projecten: een hoofd vol ideeën
  • Nagenieten van een leuk teamuitje
  • Dit lekkere zonnetje vraagt om een motorritje :)

Ik geloof!

Contentbijbel2

Verhalen met eeuwigheidswaarde zorgen dat je merk gaat leven. 

Door het oog van een kind...

is het leven nog mooier. Ik wilde groot worden toen ik klein was, ik wil klein zijn nu ik groot ben… Gelukkig laten mijn kinderen mij af en toe nog klein voelen!

20150801 140953

Trek iets positiefs aan, dat past altijd!

A tale of two brains


De verschillen van het mannenbrein en het vrouwenbrein: heel verhelderend!

 

Mijn 'nothing box'

Ik heb een typisch vrouwenbrein, het staat altijd aan. Precies het vrouwenbrein dat Mark Gungor in zijn 'A tale of two brains' zo treffend weet te omschrijven. Het lijkt me heerlijk om net als (veel) mannen een 'nothing box' te hebben waar je in kunt gaan zitten wanneer je maar wilt. Even je brein resetten en opladen. 
Sinds ik in 2006 mijn motorrijbewijs heb gehaald, weet ik dat wel een 'nothing box' heb. Hij is alleen pas bereikbaar als ik op de motor stap, bij voorkeur richting Assen voor de TT. En dan vraag ik mij weer af: is het toeval dat motorrijden een typisch mannending is? .... Nooit een saai moment met een vrouwenbrein ;)

 

 

"Creativity is intelligence having fun."

Judith