Anne-Lotte gaat voor duurzame oplossingen

Niet alleen maar korte-termijn denken, maar ook effect hebben op de toekomst. Meaningful marketing is een trend waar Anne-Lotte graag op inspeelt. Welk effect heeft MVO nu echt op de consument? Door diverse marketingcampagnes en onderzoek duikt ze in deze wereld.

on my mind

Wat wordt het volgende concert waar ik naartoe ga?

Winter... wordt het alweer langer licht?

Leuke eettentjes in Utrecht (blijven) ontdekken

Weer terug de schoolbanken in met de opleiding Customer Insights & Data Driven Marketing

Iemand nog tips voor goede muziekdocumentaires?

de spotify van de journalistiek

Je hebt geen tijd om dagelijks de hele krant door te spitten, maar vindt de koppen van Nu.nl ook niet voldoende voor je dagelijkse portie journalistiek? Heel herkenbaar!

Ken je Blendle al? Via de app of site van Blendle ontvang je elke dag speciaal voor jou geselecteerde artikelen van allerlei tijdschriften. Een diepte-interview, column of fotoreportage; alles wat jij interessant vindt online bij de hand. Handig!


let's talk about music

CD’s, festivals, YouTube, nieuwe muziek is overal te vinden! Van klassiek tot rock, van blues tot jazz, bij iedere stemming past wel een goede plaat. Muziek kan dan ook bij heel veel dingen helpen; hardlopen, relaxen of juist concentreren. Hier een paar aanraders als je 'full focus' nodig hebt:

  • Mumford & Sons – Wilder Mind
  • Fink – Hard Believer
  • Editors - Violence


de wereld van influencers

Als je 20 jaar geleden een kind vroeg 'Wat wil je later worden?' was het antwoord meestal piloot of schooljuffrouw. Inmiddels is het antwoord steeds vaker influencer of YouTuber. Maar hoe is het om influencer te zijn? Hoe groot is de invloed van influencers eigenlijk? En wat als deze bubble barst en er ineens geen social media meer is? Deze documentaire zet je aan het denken!

Bekijk de trailer

peru, wat een gaaf land!

"A person who never made a mistake,
never tried anything new."

Anne-Lotte