Anne-Lotte gaat voor duurzame oplossingen

Niet alleen maar korte-termijn denken, maar ook effect hebben op de toekomst. Meaningful marketing is een trend waar Anne-Lotte graag op inspeelt. Welk effect heeft MVO nu echt op de consument? Door diverse marketingcampagnes en onderzoek duikt ze in deze wereld.

On my mind...

  • Wat wordt het volgende concert waar ik naartoe ga?
  • Winter... wordt het alweer langer licht?
  • Leuke eettentjes in Utrecht (blijven) ontdekken
  • Weer terug de schoolbanken in met de opleiding Customer Insights & Data Driven Marketing
  • Iemand nog tips voor goede muziekdocumentaires?

De spotify van de journalistiek

Je hebt geen tijd om dagelijks de hele krant door te spitten, maar vindt de koppen van Nu.nl ook niet voldoende voor je dagelijkse portie journalistiek? Heel herkenbaar!

Ken je Blendle al? Via de app of site van Blendle ontvang je elke dag speciaal voor jou geselecteerde artikelen van allerlei tijdschriften. 
Een diepte-interview, column of fotoreportage; alles wat jij interessant vindt online bij de hand. Handig!  

 

De wereld van influencers

 

Als je 20 jaar geleden een kind vroeg 'Wat wil je later worden?' was het meestal piloot of schooljuffrouw. Inmiddels is het steeds vaker influencer of YouTuber. Hoe ziet de toekomst van influencers eruit? En wat als deze bubble barst en er ineens geen social media meer is? Deze documentaire zet je aan het denken! 

Let's talk about music

WilderMindMS

CD’s, festivals, YouTube, nieuwe muziek is overal te vinden! Van klassiek tot rock, van blues tot jazz, bij iedere stemming past wel een goede plaat. Muziek kan dan ook bij heel veel dingen helpen; hardlopen, relaxen of juist concentreren. Hier een paar aanraders als je 'full focus' nodig hebt:

- Mumford & Sons – Wilder Mind
- Fink – Hard Believer
- Editors - Violence

Peru, wat een gaaf land!

Naamloos 1

"A person who never made a mistake
never tried anything new."

Anne-Lotte