On my mind
- Het nieuwe dashboard voor Ervaar het OV!
- De communicatiestrategie voor Ambulance IJsselland
- De tuin als nieuw project om thuis de tanden in te zetten ....
- De gebiedsbranding voor het Janninkkwartier
- De introductie van Ervaar het OV tv
Intrigerend
Hoe ons brein ons soms voor de gek kan houden. Is het een zwart/blauw of wit/gouden jurkje (de meningen zijn verdeeld)? Ook de ‘perpetuum mobile’ van Esscher vond ik als kind al fascinerend.
Langs de lijn
Zelf fanatiek zaalvoetballer. Kids –Kevin (13) en Thomas (10)- hebben het virus ook te pakken, maar dan op het veld. Mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelen en er van genieten.
Guacamole con..
We schrijven 1995. Ik studeerde internationale marketing & management. Spaans als extra vreemde taal en de mogelijkheid om stage te lopen in een Spaanstalig land. Ik wilde graag ver weg. Het werd Mexico-stad bij Akzo Nobel. Een geweldige ervaring die nog steeds als rode draad door mijn leven loopt. Een totaal andere cultuur, het leren van de taal, open en hartelijke mensen, heerlijk eten en een prachtige natuur... Voor altijd verkocht!
Mmm...
Als ik aan mijn kinderen vraag waar ze aan denken als ik een M laat zien, dan is het direct Mac Donalds. Een knap staaltje Marketing overigens. Door alle nieuwe technologische ontwikkelingen kruipen marketing en communicatie de laatste jaren steeds meer naar elkaar toe.
Quote
Whether you think you can or whether you think you can’t, you’re right!