Valerio trapt kick-off campagne Rijden Zonder Invloed af

IMG 0539 2 1170x780

nws

21-07-2016

In opdracht van ROV Oost Nederland, partner in verkeersveiligheid in Overijssel en Gelderland, rolde Keijzer samen met de bureaus XTNT en Responsible Young Drivers de campagne Rijden Zonder Invloed uit. Tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen werd de campagne ‘Rijden Zonder Invloed’ op vrolijke wijze afgetrapt door BNN presentator Valerio Zeno.

Al weet iedereen dat rijden onder invloed gevaarlijk is, nog steeds stappen er mensen achter het stuur na het drinken van een paar borrels, het roken van een joint of terwijl zij zware medicatie gebruiken. Met een maatregelenpakket voorzien van een uitgebreide communicatiecampagne worden jonge bestuurders (16-25 jaar) en 55+-ers overtuigd dat rijden zonder invloed de normaalste zaak van de wereld is. De Vierdaagsefeesten, het grootste openlucht festival van Nederland, was dé plek bij uitstek voor een mooie start van de campagne. 

Het promotieteam van Rijden Zonder Invloed gaat de komende tijd op pad in Gelderland en Overijssel met activiteiten op locaties waar de doelgroepen zich bevinden, zoals middelbare scholen, festivals en evenementen, (rij)scholen en langs de weg bij politiecontroles. Daarnaast wordt de doelgroep via de campagnewebsite www.rijdenzonderinvloed.nl en social media campagnes bewust gemaakt van het belang van rijden zónder invloed.