Toen al niet van vandaag de dag

toenalnietvandedagvanvandaag

blog

15-01-2015

Hij was toen al niet van vandaag de dag'. Die fascinerende uitspraak deed iemand tijdens een interview op Radio 1. Hoe onjuist de uitspraak ook is, ik realiseer me dat het streven om nu de wereld van morgen te doorgronden en marketing en communicatieprocessen daarop in te richten, precies de ambitie verwoordt die ons binnen ons bureau dagelijks bezighoudt en motiveert.

De mogelijkheden van online, van big data, van tagging zijn ongekend en veranderen corporate beleid, marketing en management informatiesystemen voorgoed. Ze bepalen aan wiens voeten de wereld van morgen zal liggen. En alles, letterlijk alles kan worden gemeten. Het rendement van elke geïnvesteerde euro wordt meteen duidelijk. Marketing en communicatie zijn niet langer disciplines van waarschijnlijkheid, maar van zekerheden. In onze nieuwe NWSpresenteren we u een aantal ontwikkelingen en projecten waarin de lijnen naar de toekomst duidelijk worden. En we hopen dat u in die toekomst zult stellen: 'bij Keijzer waren ze vroeger al niet van gisteren'.

Arjan Keijzer