Weer succes LVO

goed vooruitzicht

nws

18-03-2015

Honderden innovators reageerden in een split-second op de arbeidsmarktcampagne ‘Goed Vooruitzicht’. Een prachtig resultaat voor stichting LVO.

Want de grootste onderwijswerkgever van Limburg investeert in innovatie en kwaliteit. Het doel? LVO toekomstproof maken! En daar kunnen ze ondernemende docenten met een eigen visie op onderwijs goed bij gebruiken. Want zij gaan naast lesgeven vernieuwingsprojecten doorvoeren op de Limburgse scholen voor voortgezet onderwijs.

Vorig jaar startte stichting LVO met het creëren van ruimte en mogelijkheden voor onderwijsinnovatie. En daar gaan ze dit jaar mee door. Ingeslagen op het succes van 2014, maar met nieuwe pijlers, doelen en doelgroepen, ontwikkelde Keijzer samen met haar partners Enigeen en Adwise opnieuw een succesvolle arbeidsmarktcampagne. De actiewebsite lvogoedvooruitzicht.nl, e-nieuwsbrieven, display marketing, AdWords, remarketing en social media zijn ingezet om vooraf bepaalde doelgroepen direct te bereiken. Een leuke uitdagende opdracht met een superstrakke planning én veel nieuwe enthousiaste docenten voor stichting LVO!