Keijzer wint pitch provincie Noord-Brabant

NWSBLG Briders

nws

25-06-2015

Prachtig nieuws van Keijzer: we gaan aan de slag voor de provincie Noord-Brabant met het project B-Riders 2. Het is een vervolg op het succesvolle project B-Riders, dat Brabanders verleidt om met de fiets naar het werk te komen. Minder filedruk, gezonde werknemers én een beter milieu, dat zijn de belangrijkste doelen. Voor de uitvoering van het vervolg schreef de provincie een pitch uit onder drie bureaus en selecteerde Keijzer als meest geschikte partner voor dit project.

Ambitieuze doelstelling met focus online
Samen met de provincie, waarvan we sinds april één van de vaste communicatiepartners zijn op het gebied van strategische- en beleidscommunicatie voor de komende jaren, gaan we tot 2018 bezig met een ambitieuze doelstelling: 5.000 Brabanders deel laten nemen aan B-Riders 2. De aanpak? Scherpe targetting op de primaire doelgroepen, veel persoonlijke communicatie met intermediairs en deelnemers, beleving én de identiteit van de participanten versterken. Dit doen we voornamelijk online met een app, online coach, website en webcare, social media, online bannering en remarketing.

Fietsen maakt slimmer, gezonder en succesvoller
Brabanders werven en blijvende gedragsverandering bewerkstelligen, dat is waar we voor gaan. Wist jij dat fietsen naar je werk je slimmer, gezonder en succesvoller maakt? Op basis van gedegen onderzoeksresultaten die de positieve voordelen van fietsen naar het werk ondersteunen bouwen we structureel aan een positief imago.

Meer weten over het project? Stuur ons een mailtje!