Effectief inspelen op lifestyle van 55-plussers

HeaderSlide02.032bb64eb8bd3d14149565e6e618e81d

nws

14-10-2015

Nieuw, nieuw, nieuw! De 55+faculteit! Een initiatief van Keijzer, D’Andrea & Evers,  Adwise Internetmarketing en Newcom Research. We adviseren en begeleiden organisaties bij het ontwikkelen van effectieve (online) marketing- en communicatiestrategieën en producten gericht op de oudere doelgroep.

Want de 55-plussers in Nederland nemen in rap tempo toe. In 2025 is maar liefst 44% van de Nederlandse bevolking ouder dan 50 jaar. Ze hebben dan maar liefst 80% van de koopkracht in handen.  Dus volop kansen en een enorm aantrekkelijke doelgroep voor bedrijven in allerlei branches.  Hoog tijd om het gezegde eens wat bij te stellen: wie de oudere heeft, heeft de toekomst!

Meer weten? Neem snel een kijkje op de splinternieuwe website: www.55plusfaculteit.nl

Bertien Koopman