N=1000
Een goede verkenning + een gedegen kwalitatief en kwantitatief onderzoek = een afgewogen advies. Bureau Newcom zette in opdracht van Keijzer een onderzoek uit met als resultaat N = 1.000. We voerden 25 interviews met allerlei organisaties die zich bezighouden met dit vraagstuk. En Zorgbelang Brabant verspreidde een enquête onder 275 patiëntenverenigingen.
7 sportloketten
De provincie Noord-Brabant is opgedeeld in 7 sportloketten. De look and feel en naamgeving van deze regionale loketten verschilt enorm. Ons advies? Zorg voor herkenbaarheid, duidelijkheid en versterk elkaar onderling. Alle sportloketten krijgen daarom een restyling.
Doelgroep: 300.000+
De campagne Uniek Sporten Brabant richt zich op een omvangrijke doelgroep: de Brabanders met een beperking zelf, hun sociale omgeving (ouders en vrienden) en de professionals (huisartsen, fysiotherapeuten, WMO-consulenten, etc.). We kiezen voor een doelgroepgerichte benadering en dus meerdere communicatielijnen, elk met hun eigen boodschap.