Bij Keijzer werken we altijd vanuit onze MOVE. Naast dat MOVE natuurlijk staat voor in beweging zijn, vooruitgang en drive, staat het ook voor onze belangrijkste kernwaarden. Dat is hoe wij willen werken en wat ons typeert. Niet omdat wij dat nou zo'n mooi acroniem vinden (ook wel natuurlijk), maar het is van binnenuit ontstaan. Zo zijn wij. We stellen de mens centraal, zijn omgevingsbewust, vindingrijk en energiek. Dat lichten we in dit blog graag aan je toe!
Categorie:
Inspiratie
Datum:
14-04-2022
MOVE

Mensen maken het verschil

Daarom zetten we de mens centraal in alles wat we doen. Al bijna 20 jaar zijn we bij Keijzer een hecht team. En zoals in de sport geldt dat een goed team meer is dan de optelsom van haar spelers, is dat ook zo bij Keijzer. Samen maken we het verschil.

De mens staat niet alleen centraal in de relatie met onze collega’s, ook in de samenwerking met onze opdrachtgevers en in ons werk. Bij het bedenken van campagnes, middelen of de juiste boodschap denken wij altijd vanuit het perspectief van degene waarvoor de boodschap bedoeld is: wat beweegt hem/haar/hen? En wat gaat er in hem/haar/hen om? We gebruiken de kracht van de mensen en geven de ruimte om te veranderen.

Hierin redeneren we, naast uit onze vakkennis, ervaring en inlevingsvermogen, vanuit gedragskundige modellen. Wat wordt er in de gedragskunde bijvoorbeeld gezegd over het stimuleren van kinderen om met de fiets of lopend naar school te gaan? Hoe kunnen we deze theorieën toepassen in de praktijk binnen onze projecten? Dat is waar we ons mee bezig houden. Of wij jouw gedrag dan kunnen beïnvloeden? Dat gaat misschien iets te ver. Maar we proberen het wel te begrijpen en erop in te spelen met inspirerende campagnes. We motiveren en stimuleren!

Onze omgeving is belangrijk!

We realiseren ons dat de wereld een positieve verandering nodig heeft en proberen iedere dag bij te dragen aan onze omgeving: maatschappelijk, ecologisch en economisch. Daarom werken we graag voor opdrachtgevers die actief zijn met thema’s op de maatschappelijke agenda. Zo dragen we met ons werk direct positief bij aan de maatschappij!

Waar mogelijk maken we milieubewuste keuzes of voegen we alternatieven toe in onze processen. Zo kiezen we bijvoorbeeld voor ‘groene’ leveranciers of leveranciers waar mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook in onze kantoorinrichting kiezen we voor circulariteit.

Wij vinden de rijkste ideeën

We zijn niet voor één gat te vangen en gaan door tot we ervan overtuigd zijn dat we de best passende en creatief meest aansprekende oplossing hebben. Strategisch, maar ook in uitvoering: in tekst, beeld en digitale interactie. Op deze manier hebben we al veel mooie opdrachten mogen uitvoeren. We gaan graag een stapje verder en kleuren buiten de lijntjes om onze opdrachtgevers te verrassen met een tof resultaat. Neem eens een kijkje bij de gave projecten die we al hebben uitgevoerd. Welke van de projecten vind jij het meest vindingrijk?

Aan energie geen gebrek

Wij bedenken, doen en maken dingen waar mensen blij van worden, door worden verrast en waar ook wijzelf energie van krijgen. Dat gevoel is te herkennen aan een sprankeling in iemands ogen. We blijven zoeken tot we dat gevoel gevonden hebben. In de campagnes die we bedenken, in alle middelen die we vormgeven en in onze relaties.

De laatste MOVE die wij belangrijk vinden is natuurlijk het letterlijke ‘bewegen’. We stimuleren onze medewerkers om, wanneer het kan, met de fiets naar het werk te gaan. Er is voldoende ruimte om in de pauzes een rondje te lopen of om flexibel te werken om op gewenste tijden te sporten. Buiten dat zijn we een van de fanatiekste ‘Ommetje’ makers!

MOVE jij met ons mee?