Duurzame, blijvende gedragsverandering
Op basis daarvan wordt een plan van aanpak gemaakt, specifiek voor jouw persoonlijke situatie. Het doel? Een duurzame, blijvende verandering: het creëren van jouw eigen Blue Zone! Keijzer kreeg de eer om voor dit mooie initiatief de marketingstrategie uit te werken.
Prioriteiten stellen
Blue Zones Group is een nieuwe onderneming. Vaak wil je dan meerdere dingen tegelijkertijd: het merk positioneren, de identiteit bepalen, merkbewustzijn creëren, imago opbouwen en natuurlijk sales verkrijgen. Deze doelen hebben ook nog eens allemaal met elkaar te maken. Het is raadzaam om prioriteiten te stellen en concrete doelen te bepalen. We verzamelden alle informatie die van belang is. Op basis van de verkregen informatie hebben we een concrete en bondige marketing-communicatiestrategie opgesteld met heldere doelen.
Blue Zones: Ready? Set, Go!
We bedachten een pakkende pay-off: Ready? Set, Go! Deze sluit perfect aan bij de opbouw van het Blue Zones programma: eerst een intake-dag waarin wordt bepaald of je klaar bent voor het programma (Ready?). Daarna het voorbereiden en klaarmaken middels een op maat gemaakt, persoonlijk plan (Set) en tenslotte echt aan de slag (Go!). Deze pay-off beschrijft niet alleen de fasen van het programma, maar het heeft ook de associatie met actief zijn, van start gaan met je nieuwe leven. Het biedt daarom een mooie kapstok om het verhaal te vertellen middels de verschillende middelen. Meer weten? Ga naar de website van Blue Zones Group.