Kennis is om te delen! We inspireren je graag met onze blogs en nemen je mee in ontwikkelingen binnen Keijzer.
  • Zo zet je gamification succesvol in voor jouw campagne

    Bij Keijzer richten we ons op gedrag in projecten en onderzoeken hoe we dingen leuker kunnen maken voor onze doelgroep. Misschien herken je dit: je werd een wandelkoning door de Ommetje-app, gooit afval weg om Holle Bolle Gijs te horen, of leert snel een nieuwe taal met Duolingo. Dit is het effect van gamification, waarbij spelelementen je gedrag beïnvloeden. Maar waarom passen we ons gedrag sneller aan met spelelementen en hoe gebruik je dit in communicatie?


    Lees meer
  • Keijzer kiest voor Groningen


    Lees meer
  • diek van morgen

    Onze diek van morgen: omgevingscommunicatie bij dijkversterking in Groningen


    Lees meer
  • Ambtelijke taal versus gewone mensen taal

    Ambtelijke taal versus gewone-mensen-taal


    Lees meer